Sunday 4 November 2012

saya suka awak


sukakan seseorang.. tapi malu nak luahkan :( ramai yang rasa macam tu kan?
jom baca situasi orang yang betul2 sukakan seseorang :

awak..
hari ni awak nampak betul betul serabut.
semua orang kutuk.
tapi ada jugak hati yang puji.

awak..
hari ni awak senyum kat saya.
tapi saya buat buat tak nampak.
padahal nak elak dari pengsan

awak..
hari ni awak datang kelas saya.
tapi saya buat bodoh je..
padahal bumi ni rasa cam dah tak cukup graviti.

awak..
hari ni awak nampak comel.
semua orang puji.
tapi saya puji dalam hati.
padahal nak jugak puji sekuat hati.

awak..
hari ni saya senyum kat awak.
tapi awak jalan depan saya.
so, senyum pon tak guna..

awak..
hari ni awak tegur saya.
tapi saya buat2 pekak.
sebab nak elakkan dari berhenti borak.

awak..
hari ni saya tegur awak.
tapi saya tegur dalam hati.
so, awak tak pernah dengar all the gud lucks and take care hari hari


kalau kita sukakan seseorang. jangan bagi tahu dia. nanti Allah akan kurangkan rasa cinta padanya. tapi luahkan pada Allah. Allah maha tahu jodoh kita siapa..
iela wookie

No comments:

Post a Comment